Wysokiej jakości olej opałowy spełniający wymagania stawiane olejom żeglugi morskiej, produkowany wyłącznie z pozostałości uzyskiwanej w trakcie procesu zachowawczej, atmosferycznej przeróbki ropy naftowej.
Produkowany w Orlen Południe Olej Opałowy Ciężki 0.5E:
- do opalania pieców przemysłowych
TRANSPORT I SPRZEDAŻ
- sprzedaż w cysternach kolejowych i autocysternach
- załadunek do cystern kolejowych i autocystern: odgórny
- podlega przepisom dotyczącym przewozu towarów niebezpiecznych RID i ADR:
Numer UN (numer ONZ): UN 3082
Prawidłowa nazwa przewozowa UN: MATERIAŁ ZAGRAŻAJĄCY ŚRODOWISKU, CIEKŁY, I.N.O.
Klasa(-y) zagrożenia w transporcie:
ADR – klasa 9
RID – klasa 9
Numer rozpoznawczy zagrożenia: 90
Klasa/Kod klasyfikacyjny: 9/M6
Grupa pakowania: III
- sprzedaż w procedurze akcyzy zawieszonej i zapłaconej
- kod CN produktu: 2710 19 66
WYMAGANIA DLA OLEJU OPAŁOWEGO CIĘŻKIEGO 0.5E
1. |
Gęstość w 15°C, [g/cm3], n.n. |
0,8901 |
2. |
Temperatura zapłonu, t.z., [°C], n.n. |
62 |
3. |
Destylacja pod obniżonym ciśnieniem: do 350°C destyluje, [%(v/v)], n.w. |
29 |
4. |
Temperatura płynięcia, [°C], n.w. |
40 |
5. |
Lepkość kinematyczna w 100°C, [cSt ], n.w. |
25,0 |
6. |
Wartość opałowa, [MJ/kg], n.n. |
40,0 |
7. |
Zawartość wody, [%(v/v)], n.w. |
0,20 |
8. |
Pozostałość po spopieleniu, [%(m/m)]n.w. |
0,20 |
9. |
Zawartość siarki, [%(m/m)] |
min. 0.10, max. 0.50 |
10. |
Odczyn wyciągu wodnego |
obojętny |
11. |
Zawartość zanieczyszczeń, [%(m/m)], n.w. |
0,30 |
12. |
Zawartość wanadu, [mg/kg] |
150 |
Pliki do pobrania:
KCH_2022_11_OLEJ OPAŁOWY CIĘŻKI 0,5E.pdf
Ogólne warunki sprzedaży